ابزار منو ثابت

 گفتم غم تو دارم ، گفتا غمت سر آید"

                        گفتم که ماه من شو ، گفتا که چاله دارد
"گفتم زمان عشرت دیدي که چون سرآمد"
گفتا به ساعت ما ، عشرت ادامه دارد
"گفتم ز مهر ورزان رسم وفا بیاموز"
گفتا "وفا" شوهر کرد ، سیزده تا بچه دارد
"گفتم دل رحیمتکی عزم صلح دارد"
گفت تا انقلاب مهدي ، نهضت ادامه دارد
"گفتم که بوي زلفت گمراه عالمم کرد"
گفت "جی پی اس" نداري ؟ کز ما نشانه دارد؟
"گفتم خوشا هوایی کز باد صبح خیزد"
گفتا که "فن کوئل" هم باد است و خانه دارد
گفتم بزن به تیرم تا پیشتو بمیرم
گفتا که هفت تیر من شیش تا گلوله دارد

گن لاغری

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:, | 13:22 | نویسنده : محمّد حسین زارع |
  • گیتاریست
  • لرستان رود
  •